BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kengkawan

kengkawan
tader gambar real..aku letak power pap girl dulu!

Saturday, January 22, 2011

INI KISAH KAWAN AKU…


Aku ader kawan..

Namer dyer aku ta nak mention lah kat sini..

Aku kenal dyer tader ar lamer sangat..

Aku kenal dyer pown maser aku daftar sini(MFI)..

January last year…

Ok aku nak describe pasal dyer dulu k..

Dyer tuh refer kepada member aku nie ar…

Dyer nie tinggi samer macam aku jer lebeyh kurang..

Badan besar ceket jer dr aku…

Kulit dyer dulu tader ar gelap..

Tapi since amek lessen moto nie..

Da berbelang pulak aku tengok muker dyer..

Sekali macam kuder belang daaa….

Ish ish ish…kesian…

Tapi taper lah…

T aku suh ar dyer pakai Fair n Lovely..

Mesti lagik putih dr fatin gaknyer lepas nie..

Hahahhaha….

Ok2..sekarang nie aku nak citer sal dyer..

Eh tapi nie kire bukan ngumpat tau..

Nie kire cam citer2 kosong jer..

Sekadar nak berkongsi..

Caitt…kalo dyer bacer nie mampoih aku!

Hahahahha….

Taper…

Sebab maser aku tulis bender nie..

Dyer sepeti biaser…

Dengan rutin yang amat d gemari nyer..

Iaitu……

TIDUR!!hahahaa…

Atau kata lain yang lebih sopan…

Membuat taik mata…..

Itu lah kawan aku!!

Aku bg dyer initial lah k…

Kiter panggil dyer “O”…

Heee…..

Ok…

Si O bukan namer sebenar nie…

Mempunyai banyak sifat yang membolehkan orang membahan dyer..

(Ayat SPM A1) heee….

Antara orang yang suker membahan si O nie ialah…

Hmm….jup2!!

Aku raser sumer kowt bahan dyer!!

Hahahahahaha….

Kesian ko O….

Okayhh….

Setakat nie dulu..

Kiter tengok caner pegi dyer..

Kalo mendapat sambutan…

Kalo ramai nak tau kisah O nie..

T,, aku post lagi yerk…

Hahahahah….

Adios…..

3 comments:

Fatin Najwa said...

sedeyh2 ...
o xkesah ...
aku nk tmbh bleh x,dye sowg yg pnakut ...
hehehehhe~
cube teka spewkah dye ???

gLoxy said...

O bukan namer sebenar..
arwah penakot orang nyer...

miera said...

hahaha....~~
2 la...
ksian O 2....
isk3...

Followers

Powered By Blogger